Celine Dion - I'm Your Angel 席琳狄翁&R.凱利- 我是你的天使

2012021723:25
 




 

(Celine)
No mountain's too high for you to climb
再高的山峰也無法阻止你的攀登
All you have to do, is have some climbing faith
你所需要的只是攀登的信念
No river's too wide for you to make it across
再寬的河流你也能從容涉過
All you have to do, is believe it when you pray
你所要做的是相信自己的祈禱


(R Kelly)
And then you will see the morning will come,
随後你會發現黎明即將來臨
and everyday will be bright as the sun
每一天都是陽光普照
All of your fears, cast them on me
所有的害怕和疑慮都交给我
I just want you to see
我只是想讓你知道


(C&R)
I'll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I'll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I hear your voices when you call me
我會聽見你呼喚我的聲音
I am your Angel,
我是你的天使
And when all hope is gone, I'm here
即便所有的希望遠離你,我也會在你身邊
No matter how far you are, I'm near
無論你去向多遠的他鄉,我也會近在咫尺
It makes no difference who you are
無論你是怎樣都不再重要
I am your Angel, I'm your Angel
我是你的天使,我是你的天使


(R Kelly)
I saw your tear drops and I heard you cry
我看見你的淚水墜落並聽到你的哭泣聲
All you need is time, seek me and you shall find
你需要的是時間,找尋到我你才會發現
You have everything and you're still lonely
你擁有了全世界但是你依然孤單
It don't have to be this way
其實生活並不是如此
Let me show you a better day
讓我為你描繪出一個更好的明天


(Celine)
And then you will see the morning will come,
随後你會發現黎明即將來臨
and everyday will be bright as the sun
每一天都是陽光普照
All of your fears, cast them on me
所有的害怕和疑慮都交给我
How can I make you see
我如何才能讓你看到


(C&R)
I'll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I'll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I hear your voices when you call me
我會聽見你呼喚我的聲音
I am your Angel,
我是你的天使
And when all hope is gone, I'm here
即便所有的希望遠離你,我也會在你身邊
No matter how far you are, I'm near
無論你去向多遠的他鄉,我也會近在咫尺
It makes no difference who you are
無論你是怎樣都不再重要
I am your Angel, I'm your Angel
我是你的天使,我是你的天使


(R)
And when it's time to face the storm
暴風雨如期而至
(C)
I'll be right by your side
我自然會站在你的身旁
(R)
Grace will keep us safe and warm
神的寬容使我們安全而又温暖
And I know we will survive
我們终將安然渡過
(C)
And when it seems as if your end is drawing near (end is drawing near)
因為每當死神的氣息即將降臨
Don't you dare give up the fight
千萬别放棄請跟随我一起戰鬥
Just put your trust beyond the skies
用彼此的信任掠過平凡飛翔在那天際


(C&R)
I'll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I'll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I hear your voices when you call me
我會聽見你呼喚我的聲音
I am your Angel,
我是你的天使
And when all hope is gone, I'm here
即便所有的希望遠離你,我也會在你身邊
No matter how far you are, I'm near
無論你去向多遠的他鄉,我也會近在咫尺
It makes no difference who you are
無論你是怎樣都不再重要
I am your Angel, I'm your Angel
我是你的天使,我是你的天使


I'll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I'll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I hear your voices when you call me
我會聽見你呼喚我的聲音
I am your Angel,
我是你的天使
And when all hope is gone, I'm here
即便所有的希望遠離你,我也會在你身邊
No matter how far you are, I'm near
無論你去向多遠的他鄉,我也會近在咫尺
It makes no difference who you are
無論你是怎樣都不再重要
I am your Angel, I'm your Angel
我是你的天使,我是你的天使


I'll be your cloud up in the sky
我將是空中只屬於你的那片雲彩
I'll be your shoulder when you cry
我的肩膀將在你哭泣時讓你依靠
I hear your voices when you call me
我會聽見你呼喚我的聲音
I'm your Angel
我是你的天使.............

                              每個人心目中都有想要尋找的天使  願能夠好友們都能找到自己最愛的''天使''
 


  •   Imagenation 於 2012-02-17 23:58 1F
  • 嗯~ 願大家都能找到自己的"天使"
  • 版主於 2012-02-18 00:17 回覆
            恩.....對ㄚ....
                 願所有的好友都幸福....