Bon Jovi - In These Arms邦喬飛-擁抱你

2012022821:37
 
Youwant commitment, well take a look into these eyes
妳要承諾 請看看我深情的雙眼
They burn with fire, yeah, until the end of time
她們如火焰般燃燒 耶 直到時間的盡頭
I would do anything
我願意做任何事
I'd beg, I'd steal, I'd die
我願意乞求、偷竊、死亡
To have you in these arms tonight
讓妳今晚回到我的懷抱

Baby I want you, like the roses want the rain
寶貝我需要妳 就像玫瑰需要雨露的滋潤
You know I need you, like a poet needs the pain
我知道我需要妳 就像詩人需要傷痛的試煉
And I would give anything
我願意付出一切
My blood, my love, my life
我的鮮血、愛情、生命
If you were in these arms tonight
假如妳今晚回到我的懷抱
*
I'd hold you, I'd need you
我要緊抱妳 我需要妳
I'd get down on my knees for you
我願意為妳低身跪下
And make everything alright
讓一切都完美
If you were in these arms
如果妳能在我的雙臂裏
I'd love you, I'd please you
我會愛妳 我會取悅妳
I'd tell you that I'd never leave you
我會告訴你我絕不會離開妳
And love you till the end of time
直到時間終了都愛著妳
If you were in these arms tonight
假如妳今晚回到我的懷抱
*


We stared at the sun
我們一齊凝視陽光
And we made a promise
我們曾經許下諾言
A promise this world would never blind us
一個世界絕不會盲目我們的諾言
And these were our words
這曾經是我們的誓詞
Our words were our songs
我們的誓詞曾是我們的歌聲
Our songs are our prayers
我們的歌聲就是我們的祈禱
These prayers keep me strong
這些祈禱保讓我強壯
And I still believe, if you were in these arms
我仍然相信 假如妳回到我的懷抱
**
Your clothes are still scattered all over our room
妳的衣服還散落在我們的房間裡
This whole place still smells like your cheap perfume
整個地方聞起來就像妳的廉價香水
Everything here reminds me of you
一點一滴都讓我想到妳
Theres nothing I wouldn't do
沒有我不願意做的事
And these were our words, they keep me strong
這曾經是我們的誓詞 它使我強壯
Baby...
寶貝
**
If you were in these arms tonight
假如妳今晚回到我的懷抱
If you were in these arms tonight
假如妳今晚回到我的懷抱
If you were in these arms ... baby....
假如妳回到我的懷抱 寶貝
Like the roses need the rain, like the seasons need the change
像玫瑰需要雨露 像四季需要變化
Like the poet needs the pain
像詩人需要傷痛的試煉
I need you ... in these arms tonight
我需要妳回今晚到我的懷抱