傑西麥卡尼-She's No You她不是妳

2012011021:36
 



They got a lotta girls
who know they got it going on
but nothing's ever a comparison to you
Now cant you see that your the only one i really want
and everything i need
is everything you do?

Any girl walk by, dont matter
'cause your looking so much better
Dont ever need to get
caught up in jealousy
She could a super-model
every magazine...the cover
She'll never, ever mean a thing to me...

[Chorus]
Shes no you... oh, no
You give me more than i could ever want
She's no you
Im satisfied with the one I've got
'cause your all the girl
that i've ever dreamed
She's only a picture on a magazine
Shes no you... shes no you

They got a lot of girls
who dance in all the videos
But i prefer the way you do,
the way you move
You're more than beautiful
andi just wanna let you know
That all i ever need
is what i've got with you

Any girl walk by, dont matter
every time your looking better
i think your perfect
there aint nothing i would change
she could be a super-model
every magazine... the cover
she'll never, ever take my heart away

Shes no you... oh, no
You give me more than i could ever want
She's no you
Im satisfied with the one I've got
'cause your all the girl
that i've ever dreamed
She's only a picture on a magazine
Shes no you... shes no you

No one's ever gonna get to me
Oh, the way you do
Now baby cant you see
That you're the one... the only one有很多美眉 想要和我在一起 但沒有一個比得上妳 難道妳不了嗎? 
妳是我的夢中情人 我想要 妳的一切

不管美眉多辣 我都不想理 千萬不要 妒火中燒 她也許是名模 
或是封面女郎 但對我而言 我根本不屑一顧

她不是妳 喔 不 妳給我的比我想要的更多 
她不是妳 喔 不 我早就不會花心了
因為再也沒人比得上妳 她只不過是雜誌上的一張照片
她不是妳 她不是妳

電視上一堆辣妹 扭腰擺臀 但我最愛的 還是你婀娜多姿的舞步
美麗已經不足以形容妳 我想讓妳知道 我想要的 就是妳

不管哪個辣妹 我根本不想理 妳越是越美豔動人 妳就是完美化身
我永遠不會變心 她也許是名模 或是封面女郎 絶對沒人會在讓我動心

她不是妳 喔 不 妳給我的比我想要的更多 
她不是妳 喔 不 我早就不會花心了
因為再也沒人比得上妳 她只不過是雜誌上的一張照片
她不是妳 她不是妳

再也沒有人可以讓我感受我 妳所帶來的心動 難道妳還不了嗎 
妳是唯一 讓我如此為愛昏頭

感覺如此強烈 沒有人可以比得上妳 

我不再追求 除了妳我什麼都不屑 我別無所求 別停止愛我 
妳是所有 所有 妳知道 我想要什麼

沒有美眉 沒有任何地方 沒有任何時空 對我如此重要

她不是妳 喔 不 妳給我的比我想要的更多 
她不是妳 喔 不 我早就不會花心了
因為再也沒人比得上妳 她只不過是雜誌上的一張照片
她不是妳 她不是妳