VITAS 2010 MV - 愛我吧 / Love me / Люби меня_Official site (中俄字幕)

2012010500:43
 



English Lyrics:

How much I want to say
When the last sigh of love disappears.
I will wait for you with a smile,
Meet you and see you off with hope...
And every day will return to me
Like a moment of love sent from heaven...

Love me like I keep saving you
From evil hearts and insidious envy
Love me like you keep me living
When you are not nearby.

How much I want to say
When I see the sky in your eyes.
I will fly with you in our dreams
You are in my heart wherever I am...
And every day will return to me
As a moment of love sent from heaven...

Love me like I keep saving you
From evil hearts and insidious envy
Love me like you keep me living
When you are not nearby.

Love me like I keep saving you
From evil hearts and insidious envy
Love me like you keep me living
When you are not nearby.

Love me like I keep saving you
From evil hearts and insidious envy
Love me like you keep me living愛我吧.....
最後一聲愛的歎息消失
好想對你傾訴
我微笑著把你期待
滿懷希冀把你迎送
這一天會回來的 這是上天
賜予我的愛情瞬間

啊.....
愛我吧 我會保護你
免遭惡意中傷和嫉妒
愛我吧 當你不在我身邊
你成為我生活的全部

我在你的眼中看見天空
好想對你傾訴
我們會在夢中飛翔
無論我到哪里 你會在我心裏
這一天會回來的 這是上天
賜予我的愛情瞬間

啊.....
愛我吧 我會保護你
免遭惡意中傷和嫉妒
愛我吧 當你不在我身邊
你成為我生活的全部

啊.....
愛我吧 我會保護你
免遭惡意中傷和嫉妒
愛我吧 當你不在我身邊
你成為我生活的全部

啊.....
愛我吧 我會保護你
免遭惡意中傷和嫉妒
愛我吧 當你不在我身邊
你成為我生活的全部
                粉震撼的歌.....呆粉喜歡
                  高8度的男歌手   ^^

 


  •   雲自在 於 2012-01-05 22:43 2F


  •  

     
  • 版主於 2012-01-05 22:45 回覆
    謝謝妳來哇家喔.....


  •   w1031 於 2012-01-05 02:37 1F
  • 我的媽~會不會太好聽...
  • 版主於 2012-01-05 22:15 回覆
    謝謝妳.....來我家喔...
     哇粉喜歡他ㄟ.....
         唱的粉好聽....人又帥的....
       ㄎㄎㄎ^^